1:50 PM

stresss tiappp hariii dofficee waaaaa....


MyShhhh youu allll...e banar ka to clyn sama leha kdubai to?waaa ciuk to ehhhh....aku nada dbawa nya heee...hows attachment guyss?.....i hope u all enjoying it except shimahhhh huh i know ea tiap hari mengusut tohhh alum g ku mengambat toh wawawaw..c suyeb antah nda g kdangaran ahhh ambong dah ya mantag2 dah attachmentt, tngu ko suibb.....well, kami cini almost every day jumpa ratna tehah and nurul heheh...we go out for lunch together...tp macam nda complete rasa nya sal banyak sumpak, and ada sumthing missing....biasa nya lau time makan mesti ada tooo ane nada :(........i miss the two vacuum(Suyeb'bulu' and karen'pendekar rakus")...hehehehehe...

hmm abt ower work, well abit blurr lah coz this place macam khas untuk urang minat grafic design wahh ya tah, aku ne rajin jua udah mengamai photoshop tp bangang jua masehhh hehe well i manage to make my first easi kad sample yg kan dpropose ke dst heheheh....ada 9 sample smua nya...lum plng siap...most of ower work connecting with media lah, buat sovuniors(sory f salah eja!) banner, calander, greetings card(kad raya, birthday, hari guru dan yg sewaktu dengan nya), manage event....and lastly kami kan kana bagi big projek nantii...:'( ATOTTTTT!!!!!......dan yg ku stress kan tiap ari, to nah..asal apgi ngadap fs tia ganya wahahahahaha......langu fs mliat muka ku tiap ari...

Waaa ka anne jumpa ms kah?...buyuk ehhh, aku rindu ea and gelak ketawa nya hahahahaha.....Dalenkkkkk~~~~~

hmmm, cmane tah rasa nya rupa nya mun sudah keraja masing2 cibuk...kan jalan sama kawan pon nada masa pasal kan rehat....lau buleh aku mau celebrate bdy c bulu 5hb ane tp ea dkb tia and dorg leha nada ahh...

k lah guys......gtg hpe to c u guys soon.....mish u allll... mwahhkkzzzzz....xoxo....bye2
sample ez kad ku heheheh

sapa ingat gambar ane?heheheheh....

1 comments:

Unknown said...

aku ingat..hahaha gmbr d selirong jua tu..lawa...hahaha gmbr tani lah masuk kan..yah jual mua..hehehe:S aku pun rindu kamu:'(
krg abis graduate lagi tah na bjmpa kali..jgn cematu eh..hehe sedih i tu