12:21 AM

615 tehah

i was sorry i didn't go to ur house(hahahah gali ku aku ckp english ah kusut kirai ku tarus..panglui eh mati eh cana kan jadi tour guide ni..kan beranti ku eh)ok..eh lapik adiah mu ah..hahaha mahal ku membali tu..baik simpan tuk bday ku lagi pkai atu sja..sama kamu ada maseh kah kek untuk ku ah??2 buting jua ku liat tu gmbar kek ah..na kan abis smua..share2 lah apa jua diri ani..

eh kamu aku msuk kan gmbar kami masa trip ah..enjoy ah



1st day kami attachment..kasut tnggi yoo..baju pun baju ke the mol

kami mkn pat restoran di kg aing..free yo kali ah:p nyaman..hehe

1st day kami kaja ngalih brabis..katil atu tebayang2 dah tu..byg kan masa liat ambuk idung basar sama fireflies tu..walaupun romantik tp aku inda ingat kan kamu..aku ingat kan katil ku..tp berkat kesabaran yg ada..aku tabah kan diri untuk mandi dulu sebelum tdur..walaupun katil atu begitu indah dmata ku sperti menyuruh ku melimpangi tilamnya yg empuk..aceceh..huhu


last post gmbr ku sama fidah gonggok
ok..aku ada tapau kan kamu fireflies...p na tau idup kah maseh udah ku bgun tdur esuk ni..hehehe love u tts10..















1 comments:

XoXo said...

teh bg initial bah initial.. tangloorr banar eyh..hahahhaa.. ntahteh, tnya karan ah, i msh da..?? sorry. :p

xoxoN15