3:00 PM

sehari di pejabat....

hari ketiga di ofis Rakan Tiga. Saya dan rakan seperjuangan saya Abdul Razak, diberi sedikit kerja iaitu memilih gambar-gambar untuk kad pra-bayar easi untuk dihantarkan kepada DST pada minggu hadapan. kerja kedua saya pula adalah menyiapkan satu profil pengenalan mengenai Rakan Tiga Media khas untuk Total Company. Apabila siap nanti, ketua saya akan mengesahkan surat apabila sudah selesai. Idea saya pada buat masa ini adalah di tahap yang tidak memuaskan, kerana otak saya buat masa ini di penuhi dengan kekosongan. Saya juga bernasib baik kerana teman saya Abdul Nassier, yang datang pada waktu pagi tadi membantu saya mencari idea sedikit demi sedikit. Sempat juga kami melawati jaringan seperti friendster, youtube, facebook dan lain lain lagi demi menghilangkan rasa kebosanan di sini. Terima Kaseh "tanpa wayar". Semasa waktu keluar makan tengahari, saya dan Razak akan pergi ke Arcade berkaraoke dan bermain Guitar Hero selepas mengenyangkan perut. hmm.. sampai di sini dulu saya "menaikkan tarikh" mengenai rutin harian di pejabat RTM.

1 comments:

Fydah AR said...

I MISS YOU ALL!! AKU MAU UPDATE JUA!!! HEHEHEHE!
-MUNONG